Skip to main content



Voor de meeste moderne bedrijven is marketing overweldigend digitaal. Ondernemers vinden nieuwe klanten op internet, grote bedrijven gebruiken sociale media voor leads en het is bijna onmogelijk om een succesvol bedrijf zonder website te hebben. Digitale marketing gaat echter over meer dan alleen de traditionele marketingprincipes en toepassing ervan op smartphones. Digitale marketing is een nieuwe aanpak die problemen voor je publiek oplost, hen naar je merk trekt en het gemakkelijker maakt om online leads te gebruiken, te converteren en winst te maken.

Basisbeginselen van digitale marketing


Voordat je een eigen online marketingcampagne maakt of begint met het ontwikkelen van inhoud, moet je ervoor zorgen dat je bekend bent met de basisprincipes. Wat zijn je doelstellingen? Adverteer je voor een creatieve markt, of hoop je managers aan te trekken die werken bij multinationale ondernemingen? Hier zijn enkele geweldige plaatsen om te starten als je begint met het samenstellen van een strategie voor digitale marketing.

Wat zijn je doelstellingen voor digitale marketing?


Te vaak storten bedrijven of particulieren zich op digitale marketing zonder eerst te bepalen wat hun doelstellingen zijn. Jouw doelstellingen moeten specifiek, haalbaar en afgestemd zijn op je bedrijf en je branche.

Als je bijvoorbeeld een bedrijf als tuinarchitect hebt, wil je wellicht bij de top resultaten behoren wanneer mensen online zoeken naar landschapsarchitectuur in jouw regio. Dat is een fantastisch doel en het kan je helpen jouw strategie te sturen. Je kan het nog een stap verder brengen door dat doel in tastbare getallen te verfijnen. Je kan besluiten dat je op de SERP- of zoekmachine-resultatenpagina in de top vijf wilt staan voor de door jou gewenste zoekwoorden.

Denk bovendien na over je algemene doelstellingen. Digitale marketing is een middel om een doel te bereiken, niet het doel op zich. Doelstellingen zoals een bepaald aantal unieke bezoekers, volgers op Facebook of dagelijkse websitebezoeken brengen je naar je primaire strategie: Meer producten verkopen, meer klanten behouden of meer winst maken. Deze doelstellingen moeten ook duidelijk worden gedefinieerd. Misschien wil je dit jaar een totale omzet van $ 500.000, of je wilt je klantenbestand met nog eens 1.000 mensen vergroten. Jouw digitale marketingstrategie kan je helpen al dit alles te bereiken.

Wie is je ideaal publiek of ideale klantenbasis?


Voordat je een effectieve strategie voor online marketing kan opzetten, moet je een duidelijk idee hebben van je doelgroep. Voor een realistisch beeld van wie jouw producten gebruikt of betaalt voor je diensten, bekijk je jouw bestaande klantenbestand van naderbij. Verzamel zoveel mogelijk gegevens om een paar typische buyer personas samen te stellen.

Buyer Persona

Buyer Personas (ideale klantenprofiel) zijn een effectief tool voor digitale marketing


Een buyer persona is een fictief voorbeeld van je ideale klant. Om echt effectief te zijn, ga verder dan statistische analyse zoals leeftijd of geslacht. Kijk naar zaken zoals werkgelegenheidsgebied, stijl, gezinsgrootte, inkomen of andere relevante factoren voor je specifieke bedrijfstak of product. Een babykledingbedrijf kan bijvoorbeeld een specifiek buyer persona maken genaamd Martha. Martha is misschien 37 jaar oud en heeft twee jonge kinderen. Ze werkt fulltime, verdient $ 50.000 per jaar en lijkt altijd druk en te weinig tijd te hebben. Het kledingbedrijf kan online specifieke marketingcampagnes opzetten die net als Martha potentiële klanten aantrekken en hen bevalt.

Hoe kan jouw bedrijf inspelen op de behoeften van je publiek?


Nadat je de doelen van je bedrijf hebt bepaald en je een duidelijk beeld hebt van jouw buyer persona (ideale klant), kan je erachter komen hoe je aan de behoeften van je doelgroep kan voldoen. Nogmaals, je hoeft dit niet te doen door te gissen. Vraag je bestaande klanten gewoon wat hun grootste pijnpunten zijn. Of verzamel alle vragen en verzoeken die recent zijn gesteld door klanten en websitebezoekers.

Als een groot percentage van de klanten om advies vraagt over een specifiek probleem, dan heb je hun pijnpunt gevonden. Nu kan je eraan werken om dat pijnpunt aan te pakken via digitale marketing. Laten we verder gaan met het idee om een babykledingbedrijf te runnen. Je klanten kunnen consequent zeggen dat ze meer kleding willen kopen, maar ze hebben gewoonlijk moeite om de juiste maten te vinden. Je hebt net een groot pijnpunt voor je publiek ontdekt.

Laat nu je digitale marketingplan dat probleem aanpakken. Jouw campagne kan draaien om het feit dat te veel ouders moeite hebben om een geschikte maat te vinden voor de kleding van hun kind. Je kan blogberichten schrijven met maattabellen en je kan het feit promoten dat je bedrijf nu gestandaardiseerde maten biedt voor baby’s en peuters.

Heb je een manier om te controleren of je strategie werkt?


Een van de dingen die digitale marketing uniek maakt tegenover traditionele marketing, is dat de analyses gemakkelijk toegankelijk zijn. Het duurt slechts een paar klikken om te bepalen hoeveel mensen jouw advertentie online hebben bekeken en hoeveel mensen op een bepaalde dag op je blog hebben geklikt. Met al deze cijfers binnen handbereik, is het belangrijk deze optimaal in jouw voordeel te gebruiken.

Om te beginnen kan je identificeren waar jouw doelgroep geografisch vandaan komt. Als u een bedrijf bent dat nationaal opereert, merkt u misschien dat de meeste van je klanten afkomstig zijn uit een bepaalde regio van het land. Analyseer om te weten te komen waarom dit gebeurt en maak er vervolgens in jouw voordeel gebruik van. Misschien zijn de meeste van je klanten bijvoorbeeld afkomstig uit Florida en Californië, maar zijn je advertentiekosten in elke staat gelijk. Het kan zijn dat jouw producten of diensten zijn afgestemd op warmere klimaten. Zodra je dat weet, kan je de digitale marketing opnieuw richten op deze gebieden.

Locatietargeting

Identificeer en richt je op je doelgroep


Je kan ook zien welke advertenties het best presteren en welke blogberichten het meest worden gedeeld. Als je met meer dan één persoon werkt die inhoud levert, zal je merken dat de lezer de ene schrijver overduidelijk verkiest boven de andere. Je kan deze informatie gebruiken en de maker van de gewenste inhoud vragen meer blogs te schrijven en een consistente stem te creëren in al je campagnes.

Digitale marketingstrategieën zijn vaak in beweging. Dit is geen slechte zaak en het betekent niet dat je bedrijf faalt. In plaats daarvan weerspiegelt het de dagelijkse informatie die digitale marketing biedt. Omdat er voortdurend nieuwe gegevens beschikbaar zijn, kunnen bedrijven hun strategieën aanpassen om de best mogelijke resultaten te behalen. Met een content manager die toegang heeft tot deze analyses, kan jouw bedrijf voortdurend verbeteren, webverkeer stimuleren, de klanttevredenheid verhogen en vele andere belangrijke doelen bereiken.

Hulp nodig met uw marketingcontent?

Meld u net als 53.000 andere klanten aan bij Textbroker voor uw contentstrategie.

 

Nu gratis aanmelden als opdrachtgever!

 

Social media, internet en e-mailmarketing


Digitale marketing omvat meer dan alleen de inhoud van je website. Om succesvol te zijn in het digitale tijdperk, moet je marketingstrategie sociale media, webmarketing en e-mailmarketing combineren. Samen kunnen deze drie platforms je helpen om je bedrijf heel breed op te stellen en je in staat stellen om verbinding te maken met een potentiële doelgroep op meerdere platforms.

Waarom sociale media een niet-onderhandelbaar aspect van digitale marketing is


Alleen al in de Verenigde Staten zijn er meer dan 219 miljoen Facebook-gebruikers. Bedrijven die niet op sociale media zijn, missen een ongelooflijke manier om contact te leggen met een enorm publiek. Ondanks het feit dat het aantal gebruikers van sociale media bekend is, kunnen sommige bedrijven de waarde ervan nog steeds niet zien.

Sociale media zijn zoveel meer dan alleen een trend of een leuke manier om relevant te blijven, hoewel het ook beide dingen kunnen zijn. Sociale media zijn een manier om relaties met klanten op te bouwen en je merk consequent te promoten. Het herinnert gebruikers aan de waarde die je dagelijks kan bieden. Hoewel klanten je winkel misschien niet elke dag bezoeken of je website dagelijks bekijken, is de kans groot dat zij zich minstens één keer per dag, zo niet meer, aanmelden op hun social media accounts. Dit bouwt merkgetrouwheid op en houdt je bedrijf of website in de gedachten van huidige, vroegere en potentiële klanten.

Sociale media zijn ook een uitstekende manier om de inhoud te promoten die je al aan het maken bent. Als je een dagelijkse post voor je blog schrijft, kan je die post op je sociale mediaplatforms delen. Meer mensen zullen de inhoud zien die je hebt gemaakt, waardoor zowel het bereik als de waarde wordt vergroot. In dit geval kan de inhoud bestaan uit geschreven blogposts of artikelen, maar het kan ook afbeeldingen of diagrammen bevatten die zijn gemaakt via programma’s zoals Creative Market.

Buyer Persona en sociale media

Buyer Personas (ideale klantenprofiel) zijn een effectief tool voor digitale marketing

De juiste sociale media-platforms vinden voor je bedrijf


Het lijdt weinig twijfel dat sociale media een integraal onderdeel zijn van een digitale marketingstrategie. Dat betekent echter niet dat je bedrijf op elk sociaal mediaplatform moet zijn. Het is belangrijk om meer te weten te komen over elke vorm van sociale media en vervolgens actief te worden op de platforms die het beste werken voor je merk en je voorkeurspubliek.

Voor veel bedrijven is Facebook de plek om te beginnen. Het is het grootste sociale mediaplatform ter wereld en het wordt al door een duizelingwekkend aantal bedrijven gebruikt. Op dit moment zijn er alleen al op Facebook meer dan 50 miljoen bedrijfspagina’s. Veel bedrijven met visuele inhoud willen waarschijnlijk en terecht ook apps zoals Instagram of Pinterest verkennen. Deze opties zijn vooral populair bij een jongere doelgroep.

Als je bedrijf voornamelijk met andere bedrijven te maken heeft, kan het kiezen van een meer professioneel platform de juiste keuze zijn. Veel grote bedrijven plaatsen hun inhoud op platforms zoals Google + of LinkedIn, die beide worden gebruikt door professionals in talloze branches. Bedrijven die aantrekkelijk zijn voor een jongere doelgroep kunnen succesvol zijn op Snapchat of Tumblr. De sleutel is om het juiste platform te vinden en er vervolgens in te vertrouwen. Het is niet nodig om op elk platform met marketing aanwezig te zijn, maar het is belangrijk om consistent te blijven en actief te blijven op degenen die je wel wilt.

Gebruik Social Media om Succesvolle inhoud te promoten

Sociale media zijn de natuurlijke uitlaatklep om de inhoud die je op je blog of website hebt te promoten. Alle artikelen die je schrijft of afbeeldingen die je maakt, kunnen op sociale media op een organische manier worden gebruikt. Er zijn echter nog twee manieren om je inhoud op sociale media te verspreiden: delen en adverteren.

Betaalde advertenties op sociale media worden vaak promoties of boosts genoemd. Als je een succesvol bericht of een blogbericht hebt dat snel leads converteert, kan je betalen zodat meer mensen het zien op het door jou gekozen sociale mediaplatform. Gebruikers zien het als een ‚boosted‘ of betaald bericht, maar je kan je voorkeurspubliek op deze manier targeten. In de wereld van digitale marketing heeft deze aanpak de neiging om een betere gebruikerservaring te creëren dan een traditionele advertentie. Posts kunnen ook onthullen welke vrienden of collega’s de inhoud al hebben bekeken of leuk vonden, waardoor deze meteen meer herkenbaar zijn voor je publiek.

Door inhoud op sociale media aan te bieden, maak je het ook gemakkelijker voor lezers om die inhoud met hun sociale netwerken te delen. Als je een geweldig artikel post over hoe je baby’s kan kleden in de winter, kunnen er duizenden ouders zijn die het nuttig vinden. Ze kunnen je artikel vinden op Facebook of Twitter en het vervolgens delen met een klik op de knop. Lezers winnen om je inhoud te delen, is een uitstekende manier om meer mensen met de juiste interesses te bereiken.

Waarom SEO belangrijk is


Het is onmogelijk om over digitale marketing te praten zonder SEO, of zoekmachine-optimalisatie te bespreken. SEO heeft alles te maken met zorgen dat zoekmachines je relevante inhoud naar voren brengen wanneer gebruikers ernaar zoeken. Op die manier, wanneer mensen sleutelzinnen typen in Google, Bing, Yahoo of een andere zoekmachine, verschijnt jouw website op de pagina met zoekresultaten.

Je inhoud zal niet magisch of per ongeluk de top van de resultaten van deze zoekmachine bereiken. Zelfs als je inhoud geweldig is, moet deze worden geoptimaliseerd voor zoekmachines. Dit is waar SEO in het spel komt. Wanneer je een artikel schrijft of de inhoud voor je verschillende bestemmingspagina’s maakt, vergeet dan niet om trefwoorden of zinsdelen op te nemen die mensen vaak gebruiken om bedrijven zoals dat van jou te vinden. Er zijn tal van online SEO-tools die je kunnen helpen bij het vinden van de juiste zoekwoorden voor je branche.

Inkomende marketing


Als je zinvolle, relevante inhoud maakt die de problemen van je klanten aanpakt, gebruik je de filosofie voor inkomende marketing al. Inkomende marketing gaat over het helpen van mensen bij het vinden van de oplossingen voor hun problemen, zelfs als dit niet meteen jouw producten of diensten promoot. Als je bedrijf tuinarchitectuur diensten in Florida aanbiedt, kan je inhoud draaien rond onderwerpen zoals:

  • Planten die gedijen in tropische klimaten
  • Bloemen afkomstig uit Florida
  • Hoe vaak moet je je gazon in Florida maaien

Deze onderwerpen beantwoorden de vragen die je potentiële klanten zich stellen. Ze positioneren zo jou en jouw bedrijf als een expert op dit gebied. Wanneer mensen je blogposts lezen en je website bezoeken, leren zij meer over je en de services die je aanbiedt. Als het tijd is om een tuinarchitect in te huren, ben jij een van de bedrijven waaruit ze kiezen. Inkomende marketing laat klanten je waarde ontdekken in plaats van een directe advertentie in hun gezicht geduwd te krijgen. Het is subtieler, maar het is net zo effectief op de lange termijn.

Breng eerdere klanten terug met e-mailmarketing


Veel te veel bedrijven sturen e-mails die als spam kunnen worden beschouwd. Dit is ondertussen zo’n groot probleem geworden dat vele mensen apps en filters hebben die speciaal zijn ontworpen om te voorkomen dat spam hun inbox bereikt. Hoewel spam zeker niet iets is dat je naar je klanten wilt verzenden, kan e-mailmarketing nog steeds een plaats hebben in je digitale strategie. Een van de manieren waarop dit het nuttigst kan zijn, is door eerdere klanten terug te brengen en huidige klanten te behouden.

Het verzenden van af en toe e-mails met waardevolle inhoud is geen spam. In plaats daarvan is het een service die ke biedt aan vorige en huidige klanten. Als je e-mails zinvolle informatie of inhoud bevatten, kan dit een groot voordeel zijn als je eerdere klanten terugbrengt. Bovendien kan het helpen huidige klanten te behouden die de waarde van jouw producten of services blijven zien. Het gaat er niet om mensen te overspoelen met e-mails en ervoor te zorgen dat elke e-mail een doel heeft.

Ondanks dat de meeste mensen zich niet graag met dergelijke thema’s bezighouden: zorg er toch voor dat u de wetswijzigingen die samenhangen met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en ePrivacy-regelgeving goed begrijpt, om zo hoge boetes te vermijden. Met deze nieuwe verordening wordt de bescherming van gegevens binnen de verschillende EU-landen op elkaar afgestemd. Dit moet ertoe bijdragen dat de gegevens van klanten en werknemers beter beschermd worden. Zo moet er, ter illustratie, bij e-mailmarketing eerst expliciet toestemming worden gegeven door de ontvanger dat hij/zij marketinge-mails wilt ontvangen. Dit geldt ook bij bestaande klanten. Praktische tips voor e-mailcommunicatie en meer informatie rondom het thema AVG vindt u hier.

e-mailmarketing

E-mailmarketing is essentieel voor het behouden van bestaande contacten

E-mails verzenden die zijn ontworpen om op smartphones te worden bekeken


Meer dan 77 procent van de Amerikanen heeft een smartphone. Een op de tien Amerikanen maakt alleen gebruik van internet op hun smartphones. Veel meer mensen controleren hun e-mail regelmatig op hun smartphones. Daarom is het zo belangrijk om ervoor te zorgen dat alle e-mails er net zo goed uitzien op mobiele telefoons als op laptops en desktopcomputers.

Vaak ontwerpen de mannen en vrouwen die verantwoordelijk zijn voor het verzenden van marketing e-mails, deze e-mails op desktop-computers op het werk. Veel lezers zullen die e-mails echter openen op hun iPhones. Mobiel formatteren is een kleine stap die ervoor kan zorgen dat e-mails er goed uitzien wanneer ze worden geopend op smartphones. Als de e-mail een weerspiegeling is van je merk en je bedrijf, moet deze de juiste impact hebben.

Hulp nodig met uw marketingcontent?

Meld u net als 53.000 andere klanten aan bij Textbroker voor uw contentstrategie.

 

Nu gratis aanmelden als opdrachtgever!

 

Content Management Strategie


Aan de basis van digitale marketing ligt een sleutelelement: inhoud. Naast een contentmaker of meerdere videomakers, moet je een contentmanager hebben. Dit is een persoon die verantwoordelijk is voor het vrijgeven, plannen en de timing van geplande inhoud voor je bedrijf. In een creatieve markt begrijpt een contentmanager de behoefte aan verbeeldingskracht, maar hij waardeert nog steeds harde data en analytische gegevens. Bij het beheren van inhoud zijn begrippen zoals frequentie, consistentie, distributie, stem, merkimago en formaten van enorm belang.

Inhoud plannen


Elk bedrijf moet zijn inhoud plannen en een redactionele agenda is de beste manier om alles bij te houden. Bij het plannen van inhoud zijn er drie dingen om in gedachten te houden: consistentie, frequentie en platform.

Consistentie is absoluut noodzakelijk. Als je bedrijf één keer per dag op Facebook post en vervolgens het platform een week lang niet meer gebruikt, kan dit gebruikers in verwarring brengen. De gebruikerservaring neemt af als er geen regelmaat is. Bovendien kunnen de algoritmen van bepaalde sociale-mediaplatformen je account benadelen na langdurige nalatigheid. Als je eenmaal per week een blogpost schrijft, probeer je dan aan dat schema te houden. Laat zien dat je jouw lezers waardeert door consistent te blijven en inhoud tijdig te leveren.

Een van de best praktijken in digitale marketing is het zoveel mogelijk van tevoren invullen van een redactionele kalender. Veel bedrijven vinden dat twee of drie maanden van tevoren plannen ideaal is. Dit geeft je voldoende tijd om met ideeën voor inhoud te komen, een team voor het maken van content te vinden en het op een consistente manier te plannen. Als je de inhoud van tevoren in kaart brengt, kan je bovendien nakijken of je het ene onderwerp niet bevoordeelt boven het andere, en ervoor zorgen dat je echt de problemen en pijnpunten van je ideale doelgroep aanpakt.

Distributiemethoden


Als je redactionele agenda vol is, is het tijd om uit te zoeken hoe je de inhoud die je hebt opgebouwd, het best kan verspreiden. Natuurlijk zijn de beste distributiemethoden afhankelijk van je bedrijf, je gewenste doelgroep en het type inhoud dat je levert. Als je bedrijf succes heeft met het maken van video’s, dan is het delen op YouTube een logische stap. Als je een fotografiebedrijf bent, dan is het delen van foto’s op Facebook of Instagram misschien wel ideaal.

Vergeet de distributiemethoden die bestaan buiten sociale media niet. Je website dient als je eigen middel voor het verspreiden van inhoud. Het bijwerken van je blog met nieuwe ontwikkelingen en het delen van alle inhoud die je maakt, verhoogt het verkeer door meer aandacht te trekken naar je website. Je kan ook inhoud via e-mail verspreiden naar bestaande klanten of contacten. Dit zijn distributiekanalen die je zelf bezit, in tegenstelling tot de sociale mediaplatforms. De meeste succesvolle bedrijven vinden dat inhoud moet worden verspreid over meerdere kanalen om door zoveel mogelijk mensen te worden gezien. Als je bijvoorbeeld een auteur betaalt om een blogbericht te maken, moet je ervoor zorgen dat je de waarde ervan verhoogt door er meer mensen over te laten lezen.

Een consistente stem vinden voor jouw inhoud


De stem van je merk dicteert hoe je bedrijf wordt gezien en begrepen door de wereld. Denk aan een merk dat veel emoji’s en gifs gebruikt in haar inhoud. Je denkt waarschijnlijk meteen aan een jeugdig merk, of misschien een dienst gericht op tieners. Het is duidelijk dat de stem van je merk belangrijk is. Net zo belangrijk als het definiëren van je stem, is ervoor zorgen dat die stem consistent is.

Een consistente stem hebben betekent niet dat je altijd met dezelfde schrijvers moet werken, hoewel dat nuttig kan zijn. Je kan nog steeds rekruteren bij een grote groep videomakers als je duidelijke richtlijnen hebt voor de stem. Een duidelijke en specifieke richting maakt het gemakkelijker om consistent te zijn. Je hebt misschien al je inhoud in de tweede persoon opgesteld om een persoonlijker contact te leggen met je lezers, of je kan een stem in de derde persoon houden als je op een meer formeel niveau betrokken bent bij B2B-marketing.

Idealiter moet de stem die jij kiest voor je merk worden gehoord op al je platforms. Hoewel het acceptabel is om tekst op verschillende media te bewerken, moet de algehele toon je ideale doelgroep en de afbeelding die je voor je bedrijf wilt promoten, weerspiegelen. Die stem moet beginnen op de startpagina van je website en consistent worden doorgetrokken naar e-mails, advertenties, berichten op sociale media en zelfs gedrukte media, indien van toepassing op je bedrijf.

De vele beschikbare formaten verkennen


De inhoud die je deelt, kan in een breed scala aan formats komen. Als bedrijf is het aan jou om te beslissen welke formats het beste zijn voor jouw branche. Houd er rekening mee dat het heel goed mogelijk is om succesvol te zijn met meerdere formats. Een bedrijf kan in de eerste plaats blogposts schrijven, maar ze kunnen ook af en toe video’s opnemen om informatie op een nieuwe manier te delen.

De meeste inhoud is geschreven en dat is niet zonder reden. Vaak is het geschreven woord de gemakkelijkste en meest effectieve manier om een idee over te brengen. Als het je doel is om inhoud met een breed publiek te delen, is tekst ideaal. Je kan ervoor kiezen om een expert in je vakgebied te interviewen en die informatie met lezers te delen. Je kan blogposts schrijven, e-books maken of uitgebreide white paper-rapporten aanbieden die bepaalde onderwerpen diepgaand verkennen.

In de snel veranderende wereld van vandaag kunnen andere vormen van inhoud ook enorm succesvol zijn. Veel bedrijven vinden dat fotografie snel een idee uitdrukt, met name op sociale media. Video’s, vooral korte video’s, zijn ook een uitstekende manier om gebruikers op een nieuw niveau te bereiken. Vergeet niet om het inhoudsformaat aan te passen aan de ideale gebruikerservaring. Mensen op Instagram klikken niet op een link om een lang onderzoekspapier op hun smartphone te lezen, maar professionals op LinkedIn misschien wel.

Digitale marketing kan overweldigend zijn omdat er zoveel verschillende elementen in het spel zijn. Gelukkig hoef je het niet alleen aan te pakken. Of je nu een marketingprofessional bent in een groot bedrijf of een kleine bedrijfseigenaar bent die net een blog start, Textbroker kan je helpen bij het maken en beheren van je inhoud om een grote impact te hebben in de wereld van digitale marketing.

Hulp nodig met uw marketingcontent?

Meld u net als 53.000 andere klanten aan bij Textbroker voor uw contentstrategie.

 

Nu gratis aanmelden als opdrachtgever!

 

Managed-Service

Wilt u complete tekstprojecten uitbesteden en de absolute topklasse in tekstkwaliteit ontvangen? Bent u geïnteresseerd in uitgebreide contentservices, zoals blogmanagement? Maak dan kennis met onze Managed-Service en profiteert u van ons Alles-In-Eén-Pakket.

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

Self-Service

Heeft u relevante up-to-date content nodig? Binnen Self-Service bestelt u snel en eenvoudig uw tekst naar wens – en dat tegen topvoorwaarden.

Nu gratis aanmelden als opdrachtgever!

Auteurs

Duizenden auteurs wereldwijd verdienen bij dé tekstmarktplaats Textbroker geld met hun teksten. Ze bepalen zelf wanneer en hoeveel zij schrijven en kunnen zich zo verzekerd zien van een flexibel inkomen. Lees hier hoe je jouw woorden omzet in klinkende munt.

Nu gratis aanmelden als auteur!