Just Eat Takeaway: Met meertalige content van Textbroker naar succes
Over het Bedrijf:
Just Eat Takeaway.com is wereldwijde marktleider in maaltijdbezorging. Het bedrijf brengt consumenten en restaurants uit 24 landen met elkaar in contact.
De uitdaging:
De oplossing:
Textbroker Managed Service:
Sinds 2019 maakt Just Eat Takeaway gebruik van de Textbroker Managed-Service. Daarmee haalde het bedrijf de omvangrijke meertalige contentdoelen in kort tijdsbestek. In samenwerking met Textbroker publiceerde het bedrijf internationale content voor duizenden landingspagina‘s en elf platforms.
De vereisten van de klant:
De resultaten:
Hogere rankings:
De unieke content draagt bij aan een gemiddelde stijging van de zoekzichtbaarheid van de verschillende landingspagina‘s.
Lagere bounce rates:
Landingspagina‘s waarop de nieuw geschreven content werd gepubliceerd, vertonen een significante daling van de bounce rate op wereldwijde schaal.
Conclusie:
Conclusie van Takeaway.com: