A4U groot succes
De A4U Expo heeft dit jaar in Amsterdam plaatsgevonden. Europa’s grootste conferentie voor performance en affilliatemarketing bracht met internationale standhouders en meer als 900 deelnemers vakkennis tezamen over de mogelijkheden van het meetbare marketingsegment.
Textbroker was ter plaatse en heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om te informeren over een efficiënte inzet van kwalitatief hoogwaardige teksten. Met goede teksten begeleidt men de bezoeker naar de website: een spannende slogan zorgt voor de click en de juiste headline voor een productbeschrijving genereert de lead. Ook binnen de performancemarketing draait dus alles om content.
De A4U Expo heeft dit jaar in Amsterdam plaatsgevonden. Europa’s grootste conferentie voor performance en affilliatemarketing bracht met internationale standhouders en meer als 900 deelnemers vakkennis tezamen over de mogelijkheden van het meetbare marketingsegment.
Iedereen die niet bij verouderde trends met betrekking tot dynamische en meetbare marketing wil blijven steken, was 2 en 3 juli in Amsterdam aanwezig. Hier hebben affiliate networks, marketingbureaus en techneuten zich voorgesteld en met elkaar de wereldwijde trends en strategieën uitgewisseld.
Textbroker draagt zorg voor internationale contacten
Textbroker was ter plaatse en heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om te informeren over een efficiënte inzet van kwalitatief hoogwaardige teksten. Met goede teksten begeleidt men de bezoeker naar de website: een spannende slogan zorgt voor de click en de juiste headline voor een productbeschrijving genereert de lead. Ook binnen de performancemarketing draait dus alles om content.
De A4U expo vindt elk jaar in een andere stad plaats. Reeds vorig jaar, in Barcelona, was Texbroker aanwezig. “Omdat wij met een eigen portaal in Nederland vertegenwoordigd zijn, is het voor ons met name interessant de ontwikkeling van performance marketing ook hier in eigen land te ervaren.”, zegt Lucia Fucci, die als Sales Manager Nederland ter plaatse was.
Ook het opbouwen van interessante netwerken en de uitwisseling van contacten, ervaringen en vakkennis stond centraal. “Ondanks het feit dat wij ook verleden jaar veel nieuwe contacten hebben kunnen leggen, heeft de stijging van het aantal bezoekers ook dit jaar aangetoond dat je zulke events eigenlijk niet mag missen.”, daar is grondlegger en bedrijfsleider Jan Becker-Fochler van overtuigd.
geen reacties beschikbaar