Textbroker Contentkaart Q2 2015
Wij presenteren: onze contentkaart voor het 2e kwartaal van 2015. Deze infographic geeft een overzicht van de tekstopdrachten op ons platform van april t/m juni.
Wij presenteren: onze contentkaart voor het 2e kwartaal van 2015. Deze infographic geeft een overzicht van de tekstopdrachten op ons platform van april t/m juni. Opmerkelijk is dat vooral reisonderwerpen populair waren, wat hoogst waarschijnlijk met de zomermaanden te maken heeft. Daarnaast kan worden geconcludeerd dat de trend om teksten te bestellen van hogere kwaliteit heeft doorgezet.
Een overzicht van de belangrijkste bevindingen
- In het tweede kwartaal waren reisteksten zeer gevraagd. Hieronder vallen onder andere reisverslagen en reisbeschrijvingen.
- In 6 van de 10 Textbrokerlanden waren blogartikelen de meest bestelde tekstsoort.
- De meeste opdrachten werden binnen de categorieën productbeschrijvingen en banen geplaatst.
- Modeteksten werden vooral in Frankrijk besteld.
- Amerikaanse klanten wensten naast reisverslagen vooral teksten uit de categorieën nieuws en internet.
- De gemiddelde tekstlengte lag net boven de 400 woorden.
- In 8 van de 10 landen waren teksten van 4 sterren het populairste.
geen reacties beschikbaar