Voor klanten
Dankzij social media is laagdrempelige marketing steeds beter haalbaar voor alle mkb's en start-ups, zelfs met een klein budget. Het is echter lastig om te bepalen hoe social media het beste kan worden ingezet. Dat wordt eenvoudiger wanneer er een duidelijke contentstrategie wordt opgesteld.
Meer ervaren
-
april 05, 2019
-
april 05, 2019
-
Textbroker-Redaktion
-
0 reacties
Wie veel op social media en messengerdiensten zit, heeft al aardig wat over de chatbot trend gehoort en er misschien zelfs al ervaring mee opgedaan. Chatbots zijn die behulpzame kleine pop-ups die met hun vriendelijke ‘Wat kan ik voor je doen?‘ op elk moment van de dag en in realtime met jou in gesprek kunnen komen.
Meer ervaren
-
april 03, 2019
-
Textbroker-Redaktion
-
0 reacties
Het publiceren van content op externe platformen wordt steeds populairder. Deze methode is geliefd bij online marketingexperts en dat is niet zonder reden, want het heeft talloze voordelen. Tegelijkertijd gaan er ook wat nadelen gepaard met het posten van content op externe platforms.
Meer ervaren
-
januari 25, 2019
-
Textbroker-Redaktion
-
0 reacties
De afgelopen jaren waren we er niet, maar dit jaar doen we hem weer aan: de Webwinkel Vakdagen. Je vindt de Textbroker-stand volgende week, op 23 en 24 januari, direct bij …
Meer ervaren
-
januari 18, 2019
-
januari 18, 2019
-
Emile Haffmans
-
0 reacties
Voor eigenaren van een website is het belangrijk dat deze site hoog scoort bij Google. Dat betekent dat een hoge ranking essentieel is, maar ook dat het uiteindelijke zoekresultaat opvalt. Dit wordt sinds 2009 bereikt met rich snippets van Google. Dit zijn kleine toevoegingen die ervoor zorgen dat een zoekresultaat in het oog springt, wat uiteindelijk weer kan leiden tot meer bezoekers. Waar normale zoekresultaten alleen uit tekst bestaan, zorgt een rich snippet ervoor dat een resultaat wordt aangekleed met een afbeelding, video of ander opvallend element.
Meer ervaren
-
januari 09, 2019
-
Textbroker-Redaktion
-
0 reacties