Voor klanten
Om te voorkomen dat u uzelf in de vingers snijdt bij het lanceren van een internationale marketingcampagne, doordat die bijvoorbeeld verkeerd begrepen of anders geïnterpreteerd wordt, geven wij u 4 tips om in het achterhoofd te houden.
Meer ervaren
-
januari 16, 2017
-
november 29, 2017
-
Sebastian Socha
-
0 reacties
Een zogenaamde call-to-action (CTA) vind je vaak terug op een button en is over het algemeen zeer kort. Het is bovendien gebruikelijk dat de ‘oproep tot actie’ wordt geformuleerd in de gebiedende wijs. Uitdrukkingen die je veelal tegenkomt, zijn onder andere ‘Plaats je bestelling’ of ‘Neem nu contact met ons op’. Ze worden bovendien vaak kort geïntroduceerd en afgesloten door een ‘lead-in’ en een ‘lead-out’, en zijn vaak te vinden in de buurt van logo’s. Hoewel deze aanvullende elementen niet altijd noodzakelijk zijn, leveren ze wel een belangrijke bijdrage aan een hogere conversie. Laten we daarom eens kijken hoe de call-to-action in elkaar steekt. Oftewel: wat is de anatomie van een call-to-action?
Meer ervaren
-
december 19, 2016
-
juli 13, 2020
-
Sebastian Socha
-
2 reacties
Iedere maand verwerkt Textbroker meer dan 100.000 contentopdrachten van over de hele wereld. Op basis daarvan hebben we gekeken naar welke vormen van content in 2016 het meest besteld werden. De Textbroker Content Map geeft een overzicht van de tien meest bezochte Textbroker-platformen in 2016 met betrekking tot de tekstlengte, het onderwerp, het kwaliteitsniveau en het type tekst.
Meer ervaren
-
november 21, 2016
-
november 29, 2017
-
Sebastian Socha
-
0 reacties
Hier een raadsel om u weer even wakker te maken: wat heeft meer dan 200 miljoen dagelijkse gebruikers, kent meer dan 100 miljard woorden en heeft 103 talen in een tijdsbestek van 10 jaar aangeleerd? Dat kan natuurlijk alleen maar over Google Translate gaan.
Meer ervaren
-
oktober 27, 2016
-
november 29, 2017
-
Sebastian Socha
-
0 reacties
In januari heeft Facebook aangekondigd dat het ‘Audience Network’ zich gaat uitbreiden ter ondersteuning van het mobiele web. Dat zal een bedrijf dus zeker geen windeieren leggen. Welke kansen biedt dit voor u als ondernemer en adverteerder?
Meer ervaren
-
september 22, 2016
-
november 29, 2017
-
Sebastian Socha
-
0 reacties