Skip to main content

Voor klanten

Vermijd deze blunders bij het schrijven van uw landingspagina

De juiste woorden weten te vinden op het juiste moment is altijd erg belangrijk. Of het nu op de werkplek is, tijdens een eerste ontmoeting met een klant of bij het lanceren van een landingspagina. Weten wat u moet zeggen en hoe u het zegt; dat is de sleutel tot succes. De woorden op een landingspagina hebben slechts één doel: bezoekers naar uw website trekken. Dit is echter gemakkelijker gezegd dan gedaan. Wij hebben daarom een lijst samengesteld van de 5 grootste blunders die u moet vermijden bij het schrijven van uw landingspagina!

Meer ervaren

Al gehoord van de R.O.Q.-methode?

Het eerste kwartaal van het jaar is inmiddels verstreken en misschien is je inspiratie voor een nieuwe contentmarketingcampagne ver te zoeken. Gelukkig hebben wij voor jou dé oplossing gevonden en presenteren je daarom graag de R.O.Q.-methode voor contentmarketing. Het geheim van elke succesvolle contentmarketingstrategie heeft alles te maken met het kennen van je doelgroep. Volg daarom de volgende stappen van de R.O.Q.-methode zodat het je aan ideeën niet meer zal ontbreken.

 

Meer ervaren

Betere teksten dankzij betere briefings

Veel van onze klanten zijn van mening dat het bestellen van content via Textbroker eenvoudig is en daar zijn we uiteraard erg blij mee! U plaatst een opdracht en binnen de kortste keren ontvangt u de klant-en-klare tekst in uw account. Hoe kunt u er in de toekomst voor zorgen dat de door u ontvangen teksten blijven voldoen aan uw verwachtingen? Zo stelt u goede briefings op.

Meer ervaren

Vijf hulpmiddelen bij contentmarketing

Eerder hebben we het al gehad over tools die kunnen helpen bij het krijgen van ideeën voor contentmarketing. Maar er zijn meer hulpmiddelen die het werk van de contentmanager makkelijker maken. Hieronder lopen we er vijf langs: drie voor contentcreatie en twee voor content seeding.

Meer ervaren